کیروش تا بعد از جام جهانی با ماست نگران نباشید!

کیروش تا بعد از جام جهانی با ماست نگران نباشید!




 

 


کیروش تا بعد از جام جهانی با ماست نگران نباشید!


تاریخ : چهارشنبه ،
13 شهریور 1392

رئيس فدراسيون فوتبال گفت: کارلوس‌کي‌روش مطمئا تا پايان جام جهاني با تيم ملي هست و جايي نمي‌رود.

علي کفاشيان در مورد جلسه امروز با کي‌روش گفت: جلسه خاصي نبود در رابطه با بحث‌هاي تيمي و برنامه‌هايي که جام جهاني داريم کي‌روش نظرات خود را داد و درخواست کرد تا جلسه‌اي با سازمان ليگ برگزار شود تا ببينيم به چه شکل کارها صورت خواهد کرد. او نقطه نظرات خود را ارائه کرد.

به نقل از فارس، وي در مورد اينکه کي‌روش اعلام کرده يا امروز تکليفش را مشخص مي‌کند و يا از ايران مي‌رود عنوان کرد: نه اين حرف‌ها اصلا نيست. بحث استعفا وجود نداشت تکليف نياز به مشخص کردن ندارد و او تا پايان با ما است. او از بعضي موضوعات ناراحت است ولي بحث استعفا نيست.

وي تاکيد کرد: از اول هم بحث استعفا نبود و نمي‌دانم چه کسي موضوع استعفا را به دهن کي‌روش انداخت است او تا پايان جام جهاني با ما قرارداد دارد و شايد هم بعد از جام جهاني قراردادش را با ما تمديد کند.

رئيس فدراسيون فوتبال در پاسخ به اين سؤال که کي‌روش نگران بود مثل ايوويچ يک هفته قبل از جام جهاني برکنار شود، خاطرنشان کرد: داخل بحث رفتن کسي نمي‌شويم همانطور که گفتم او تا پايان جام جهاني با ما است. کي‌روش دوست دارد زود کارش مشخص شود و صبرش کم است اما بايد صبر داشته باشد تا هماهنگي‌هاي لازم صورت بگيرد.

کفاشيان در مورد اينکه چه زماني با سازمان ليگ جلسه خواهند گذاشت،‌گفت: با تاج و علي کاظمي جلسه مي‌گذاريم تا هماهنگي لازم بين باشگاه‌ها و تيم ملي بوجود بيايد. هم باشگاه‌ها و هم تيم ملي بازيکنان را مي‌خواهند با باشگاه‌ها هم جلسه مي‌گذاريم تا اين وضعيت مشخص شود.

وي در مورد مشکلات مالي عنوان کرد: در مورد مسئله مالي هم اقداماتي شده و با کمک‌هاي وزارت ورزش و جذب اسپانسر اين موضوع را حل مي‌کنيم.

کفاشيان در مورد اينکه از اين موضوع خيلي در فشار هستند، خاطرنشان کرد: اين مشکلات مقطعي است و هميشه وضعيت اينگونه نبوده اميدوارم اين وضع نيز بگذرد و وضعيت ما درست شود.

وي در مورد زمان بازگشت مهدي تاج عنوان کرد: فکر مي‌کنم او امروز بازمي‌گردد.

کفاشيان در مورد اينکه آيا فردا به ديدار سيدرضا صالحي اميري مي‌رود، خاطرنشان کرد: معلوم نيست اگر وقت شد براي دادن گزارش و ارائه برنامه‌ها به ديدار ايشان مي‌رويم.

وي در مورد اينکه سرپرست وزارت ورزش به فوتبال ديد مثبتي دارد، اظهار داشت: ديد صالحي خيلي خيلي مثبت است او دوست دارد مسائل را حل کند اما حق نيست که به دنبال اين باشيم که خيلي فوري همه چيز درست شود بايد فرصت دهيم صالحي بر اتفاقات ورزش مسلط شود او مشکلات زيادي هم دارد که بايد کمک کنيم همه چيز طبق روال عادي پيش برود.

وي در پايان درباره اينکه قول مي‌دهد کي‌روش از ايران نرود، خاطرنشان کرد: قطعا همين است او موضوع رفتن را مطرح نکرده گاهي عصباني مي‌شود و چيزي مي‌گويد که برخي به نحوي ديگر مي‌نويسند.


کلمات کلیدی : اخبار فوتبال ایران ، تیم ملی فوتبال ایران ، اخبار لیگ ایران ، اخبار تیم ملی ، فوتبال ایران ، مسابقات فوتبال ، زمان برگزاری فوتبال ، سایت خبر ورزشی ، علی دایی ، بازیهای تیم ملی ، جدول لیگ برتر ، جدول لیگ ایران ، نتیجه فوتبال ، فرهاد مجیدی ، عادل فردوسی پور ، سوتی های جواد خیابانی ، فدراسیون فوتبال ، رنکینگ فوتبال ، تک گل